Ofte stilte spørsmål

Les gjennom de vanligste spørsmålene rundt våre klokkereimer, frakt og retur. Finner du ikke svar på det du lurer på, kan du kontakte oss nederst på siden via kontaktskjemaet eller på vår lille chat boble.

Våre klokkereimer sendes fra vårt eget lager i Norge innen 24 timer etter bestilling. Leveransen blir raskt sporet og sendt direkte til din postkasse. Normalt ankommer leveransen innen 2-3 dager i Norge og 5-8 dager i Europa. Du har også alltid 14 dagers full returrett på våre reimer.

Har du bestilt feil størrelse eller bare ønsker å returnere klokkereimen din, ingen grunn til bekymring! For å sikre at vi kan tilby den mest effektive og effektive tjenesten, følg instruksjonene her.

Hvis klokken din har en oddetallsbredde, kan du runde opp til neste partall (merk - dette gjelder kun NATO-reimer).

Våre NATO-klokkereimer er laget av nylon og vil bøye seg for å fylle 0,5 mm forskjellen på hver side, og overlappingen vil knapt merkes.

For eksempel:

Hvis klokken din er 15 mm, bruk en 16 mm reim
Hvis klokken din er 17 mm, bruk en 18 mm reim
Hvis klokken din er 19 mm, bruk en 20 mm reim
Hvis klokken din er 21 mm, bruk en 22 mm reim
Hvis klokken din er 23 mm, bruk en 24 mm reim
Hvis klokken din er 25 mm, bruk en 26 mm reim

Vi står ved klokkereimene våre og er stolte av vår kundeservice.

I tilfelle reimene våre ikke oppfyller forventningene dine - vi er mer enn glade for at du sender tilbake klokkereimen for refusjon (se vår returpolicy her).

Vi vil gjerne høre mer om hvordan vi kan forbedre produktene våre - send gjerne tilbakemeldinger til Espen på kontakt@klokkereimer.no

Vi sender en e-post når bestillingen din er sendt fra vårt lager med sporingsnummer o.l.

Fikk du noe annet enn det du bestilte?

Ta kontakt med oss ​​på kontakt@klokkereimer.no så sender vi ut riktig produkt.

Kontakt oss

Trenger du hjelp eller har du spørsmål? Vi er her for å bistå deg! Send oss gjerne en melding med eventuelle spørsmål angående din bestilling. Husk å inkludere ordrenummeret ditt for raskere assistanse.

Hvis du ikke finner svar i våre ofte stilte spørsmål er vi alltid tilgjengelige for å svare på dine spørsmål både før og etter kjøpet. Kontakt oss via e-post på kontakt@klokkereimer.noeller gjennom vår live chat/kontaktskjema. Vi svarer innen 1-2 timer på hverdager.

Supportstøtte: Vi er tilgjengelige alle hverdager fra 10:00-16:00 på e-post og live chat support.

For de som allerede har bestilt og venter på bestillingen din: Alle bestillinger sendes daglig fra vårt lager dersom du har bestilt før kl 14:00 - Men skal det mot forventning ikke sendes, prøv å vent til neste virkedag, ellers vennligst kontakt oss via kontaktskjemaet ovenfor.